1- FORMACIÓ ACADÈMICA
* Formació
reglada
2013: Inici del Curs “Activitats per a la
gestió administrativa"
2002
– 2006: Diplomatura en Turisme
2002:
Títol de Batxillerat
1998:
FP1 (Tècnic Auxiliar de Cuina)
*
Altra formació:
2013: Curs de Registres comptables (120
hores)
2013: Curs de Gestió
auxiliar de personal (90 hores)
2013: Curs de Gestió
operativa de tresoreria (90 hores)
2013: Curs d’ Operacions administratives
comercials (160 hores)
2012:
Certificat de l’acreditació de l’ACTIC – Nivell 1 (Bàsic)
2012:
Inici del 3r curs d’Anglès a la Casa de Cultura de Salt (Les Bernardes)
2012: Curs de comptabilitat amb el programa “ContaPlus” (70 hores)
2012: Curs de comptabilitat amb el programa “ContaPlus” (70 hores)
2012:
Curs virtual d’ACTIC – Tractament de la informació numèrica (15 hores)
2012:
Curs virtual d’ACTIC – Tractament de la informació escrita (24 hores)
2012:
Curs sobre el sistema i el procediment de registre d’entrada i sortida de
documents
de la UDG (10 hores)
2011:
Curs virtual de redacció d’informes, propostes i resolucions (20 hores)
2011:
Curs virtual de procediment administratiu (45 hores)
2011:
Curs de tècniques d’expressió escrita (20 hores)
2011:
Curs de llenguatge administratiu (16 hores)
2010:
Curs de Microsoft Word Avançat (20 hores)
2010:
Curs de Microsoft Access (20 hores)
2009:
Curs de gestió i justificació econòmica dels ajuts a la R+D+I (13 hores)
2- IDIOMES
Molt Alt
|
Alt
|
Mig
|
Bàsic
|
Nocions
|
|
Català
|
X
|
||||
Castellà
|
X
|
||||
Anglès
|
X
|
||||
Francès
|
X
|
3- EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
Universitat
de Girona - Administratiu
Març
2009 – Setembre 2012
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
- Fer comandes a proveïdors
- Rebre, casar amb l'albarà, registrar i fer el document comptable de les factures que ens arribaven dels proveïdors
- Gestionar i justificar davant dels Ministeris corresponents els projectes de Recerca, Desenvolupament i Investigació (R+D+I) del Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental (Lequia).
- Gestionar i justificar davant dels Ministeris corresponents els projectes de Recerca, Desenvolupament i Investigació (R+D+I) del Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental (Lequia).
- En les tesis doctorals: organitzar la trobada dels seus membres, reservar els viatges que es produïen, reservar els espais de la presentació, recollir i reemborsar els tiquets i justificants de pagament que la tesi generava i resoldre les incidències. En el període en què vaig desenvolupar aquesta tasca vaig fer-me’n càrrec d’una quinzena de tesis.
- Organitzar els diferents “International Summer School of Environment” ISSE dels anys 2009, 2010, 2011 i 2012. A banda de reservar els espais adients per dur a terme aquestes jornades, també reservava els Coffee Breaks, càterings... Organitzar i reservar els viatges dels ponents.
- Inscriure els professors i els estudiants pre-doctorals als congressos que assistien així com fer la reserva dels viatges.
- Assitència administrativa al Congrés Internacional de l’Aigua (abril 2010) i Carbón 2010 (maig 2010).
Viajes
Iberia - Administratiu
Octubre
2006 – Març 2009
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
- Assessorar als clients de l’agència de viatges. Pressupostar i vendre els viatges que ens sol•licitaven.
- Organitzar i gestionar els viatges dels “client empresa” que tenia l’oficina.
- Captar grups de viatgers.
- Resoldre les incidències i reclamacions dels clients.
- Tasques administratives pròpies del lloc de treball.
- Organitzar i gestionar els viatges dels “client empresa” que tenia l’oficina.
- Captar grups de viatgers.
- Resoldre les incidències i reclamacions dels clients.
- Tasques administratives pròpies del lloc de treball.
Viatges
Gironès - Administratiu
Juny
2005 – Octubre 2006
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
- Vendes
al mostrador, organització de viatges per gent de la tercera edat i tasques
administratives
- Assessorar als clients de l’agència de viatges. Pressupostar i vendre els viatges que ens sol•licitaven.
- Organitzar i gestionar els viatges de les persones de la tercera edat que es duien a terme cada diumenge.
- Resoldre les incidències i reclamacions dels clients.
- Tasques administratives pròpies del lloc de treball.
- Organitzar i gestionar els viatges de les persones de la tercera edat que es duien a terme cada diumenge.
- Resoldre les incidències i reclamacions dels clients.
- Tasques administratives pròpies del lloc de treball.
No hay comentarios:
Publicar un comentario