El meu Currículum Vitae

1-  FORMACIÓ ACADÈMICA
* Formació reglada
      2013: Inici del Curs “Activitats per a la gestió administrativa"          
2002 – 2006: Diplomatura en Turisme
2002: Títol de Batxillerat
1998: FP1 (Tècnic Auxiliar de Cuina)

* Altra formació:
      2013: Curs de Registres comptables (120 hores)
      2013: Curs de Gestió auxiliar de personal (90 hores)
      2013: Curs de Gestió operativa de tresoreria (90 hores)
      2013: Curs d’ Operacions administratives comercials (160 hores)
      2012: Certificat de l’acreditació de l’ACTIC – Nivell 1 (Bàsic)
      2012: Inici del 3r curs d’Anglès a la Casa de Cultura de Salt (Les Bernardes)                               
      2012: Curs de comptabilitat amb el programa “ContaPlus” (70 hores)                               
      2012: Curs virtual d’ACTIC – Tractament de la informació numèrica (15 hores)
      2012: Curs virtual d’ACTIC – Tractament de la informació escrita (24 hores)
      2012: Curs sobre el sistema i el procediment de registre d’entrada i sortida de documents
          de la UDG (10 hores)                                                                                      
2011: Curs virtual de redacció d’informes, propostes i resolucions (20 hores)
2011: Curs virtual de procediment administratiu (45 hores)
2011: Curs de tècniques d’expressió escrita (20 hores)
2011: Curs de llenguatge administratiu (16 hores)
2010: Curs de Microsoft Word Avançat (20 hores)
2010: Curs de Microsoft Access (20 hores)
2009: Curs de gestió i justificació econòmica dels ajuts a la R+D+I (13 hores)

2-  IDIOMES


Molt Alt
Alt
Mig
Bàsic
Nocions
Català
X




Castellà
X




Anglès


X


Francès


X






3-  EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Universitat de Girona - Administratiu
Març 2009 – Setembre 2012
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
-    Fer comandes a proveïdors
-  Rebre, casar amb l'albarà, registrar i fer el document comptable de les factures que ens arribaven dels proveïdors
- Gestionar i justificar davant dels Ministeris corresponents els projectes de Recerca, Desenvolupament i Investigació (R+D+I) del Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental (Lequia). 
- En les tesis doctorals: organitzar la trobada dels seus membres, reservar els viatges que es produïen, reservar els espais de la presentació, recollir i reemborsar els tiquets i justificants de pagament que la tesi generava i resoldre les incidències. En el període en què vaig desenvolupar aquesta tasca vaig fer-me’n càrrec d’una quinzena de tesis. 
- Organitzar els diferents “International Summer School of Environment” ISSE dels anys 2009, 2010, 2011 i 2012. A banda de reservar els espais adients per dur a terme aquestes jornades, també reservava els Coffee Breaks, càterings... Organitzar i reservar els viatges dels ponents. 
- Inscriure els professors i els estudiants pre-doctorals als congressos que assistien així com fer la reserva dels viatges. 
- Assitència administrativa al Congrés Internacional de l’Aigua (abril 2010) i Carbón 2010 (maig 2010).

Viajes Iberia  - Administratiu
Octubre 2006 – Març 2009
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
- Assessorar als clients de l’agència de viatges. Pressupostar i vendre els viatges que ens sol•licitaven.
- Organitzar i gestionar els viatges dels “client empresa” que tenia l’oficina.
- Captar grups de viatgers.
- Resoldre les incidències i reclamacions dels clients.
- Tasques administratives pròpies del lloc de treball.

Viatges Gironès - Administratiu
Juny 2005 – Octubre 2006
Les funcions més representatives que vaig desenvolupar van ésser:
-  Vendes al mostrador, organització de viatges per gent de la tercera edat i tasques administratives
- Assessorar als clients de l’agència de viatges. Pressupostar i vendre els viatges que ens sol•licitaven.
- Organitzar i gestionar els viatges de les persones de la tercera edat que es duien a terme cada diumenge.
- Resoldre les incidències i reclamacions dels clients.
- Tasques administratives pròpies del lloc de treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario